Daleko od drzewa
Rodzicielstwo jest trudne, zwłaszcza gdy chodzi o ciekawość młodego szopa, którego rodzic pragnie chronić. W tej krótkometrażowej animacji Walt Disney Animation Studios Daleko od drzewa ten młodzieniaszek uczy się żyć z sercem na dłoni… choć zło nie śpi.