Ponad niebem
Zdradzony przez zaufanego sojusznika Kanata trafia do niewoli. Co gorsza, wśród członków Ideala jest jego dwoje przyjaciół. Jakby tego było mało, Weisheit odsłania szokującą przeszłość.
Zdradzony przez zaufanego sojusznika Kanata trafia do niewoli. Co gorsza, wśród członków Ideala jest jego dwoje przyjaciół. Jakby tego było mało, Weisheit odsłania szokującą przeszłość i każe pozbyć się Kanaty. Jego szanse na ucieczkę są niewielkie.