Czas desperacji
Strażacy z jednostki 118 wkraczają do akcji, gdy zaciemnienie i rekordowa fala upałów powodują chaos w Los Angeles. Tymczasem Chimney wyznaje prawdę Hen na temat stanu Maddie, a najgorszy koszmar Atheny się spełnia.