Baxtercyzmy Leviego Graysona
Booker i Levi pozorują nawiedzenie ich bloku przez zjawę – chcą tym sposobem ośmieszyć pewnego chwalipiętę ze swojej klasy, który pretenduje do miana pogromcy duchów.