Ostatni posiłek
Gdy Walter poszukuje specyficznego dania na rocznicę pewnej pary, skupia się na odnalezieniu kucharza, który przygotował niezwykły posiłek oraz na ustaleniu źródła wyjątkowego, dymnego zapachu.
Gdy Walter poszukuje specyficznego dania na rocznicę pewnej pary, skupia się na odnalezieniu kucharza, który przygotował niezwykły posiłek oraz na ustaleniu źródła wyjątkowego, dymnego zapachu. Dochodzenie zyskuje na powadze, gdy wybór między kucharzem, Dymnym Potworem, a szefem mafii staje się dla obecnych w barze kwestią życia lub śmierci.