Dudy
Chcąc udowodnić, że są z Robin parą idealną, Barney arogancko oferuje porady sercowe Marshallowi, które wywołują wielką kłótnię między nim a Lily.
Chcąc udowodnić, że są z Robin parą idealną, Barney arogancko oferuje porady sercowe Marshallowi, które wywołują wielką kłótnię między nim a Lily. Ted musi słuchać, jak para piętro wyżej gra na „dudach” całą noc.