Oni-Chan
Kagami zostaje opętana akumą i przemienia się w Oni Chan. Uzbrojona w magiczną maskę próbuje odciągnąć Lilę od Adriena raz na zawsze! Czy Biedronka i Czarny Kot zdołają powstrzymać nieuchwytną Oni-Chan?
Lila manipuluje Adrienem, jego ochroniarzem i Nathalie, żeby dostać się do domu chłopaka i robi sobie z nim zdjęcie. Marinette, która ją śledziła, szaleje z zazdrości. Ale nie tylko ona. Kagami też widzi wspólne zdjęcie Lili i Adriena. Kiedy wpada w złość, dopada ją akuma. Jako Oni-Chan, uzbrojona w magiczną maskę, dzięki której teleportuje się poprzez telefony innych osób, próbuje odciągnąć Lilę od Adriena raz na zawsze! Czy Biedronka i Czarny Kot zdołają powstrzymać nieuchwytną Oni-Chan i uspokoić sytuację?