Ta druga
Produkcja filmu „Co się zdarzyło Baby Jane?” jest w toku. Bette i Joan zawierają sojusz, ale siły z zewnątrz mieszają im szyki.
Produkcja filmu „Co się zdarzyło Baby Jane?” jest w toku. Joan proponuje Bette zawarcie sojuszu, a ich pierwszym celem staje się śliczna, blondwłosa aktorka, którą chciałyby zastąpić kimś innym. Z retrospekcji dowiadujemy się, że ambitna Joan pragnęła grać bardziej złożone postacie, w związku z czym przeniosła się z MGM do Warner Bros. Stała się narzędziem w rękach Jacka Warnera, który chciał kontrolować Bette, „kłopotliwe dziecko” studia – Joan wygrała Oscara za rolę w „Mildred Pierce”, którą odrzuciła Bette. Współpraca kobiet na planie filmu wydaje się iść gładko. Warner chce, aby produkcja była szeroko reklamowana. Prosi Boba, aby aktorki skakały sobie do gardeł dla celów marketingowych. Pomimo ostrzeżeń żony, Harriet, co do niebezpieczeństw, jakie niosą za sobą plotki, mężczyzna przekazuje Heddzie Hopper sprośne informacje do jej kolumny towarzyskiej.