Ten o przyjaciołach
Cleveland martwi się o Juniora, który nie ma przyjaciół, więc zaprasza syna sąsiada Lestera, Erniego. Zaniedbany Ernie przesadnie przywiązuje się do rodziny, zmuszając tym samym Clevelanda do wezwania opieki społecznej, by ta zabrała go do domu.
Cleveland martwi się o Clevelanda Juniora, który nie ma przyjaciół, więc postanawia pomóc i znajduje mu kumpla – zaniedbanego Erniego, syna sąsiada, Lestera. Chłopiec i Junior szybko się zaprzyjaźniają, ale Ernie stwierdza, że woli mieszkać z nimi niż z własnym ojcem i wprowadza się do ich domu. Cleveland zmuszony jest wezwać opiekę społeczną, aby zwróciła dziecko ojcu.