Hyun Min Lee uczy nas jak narysować jedną najbardziej ukochanych postaci z serii filmów Kraina lodu – Olafa. Dzieli się z nami zachwytem nad bałwankiem oraz opowiada o tym, jak utrata matki wpłynęła na nią i jej drogę zawodową.