Pewnej nocy w niemalże pustym londyńskim wieżowcu, Adam przypadkiem spotyka tajemniczego sąsiada Harry'ego, co zakłóca rytm jego codziennego życia. Coraz bliższa relacja mężczyzn powoduje, że Adam odwiedza rodzinny dom, w którym najwyraźniej mieszkają jego rodzice, zupełnie jakby nie zginęli trzydzieści lat wcześniej.