Odlecę
Brody próbuje podtrzymać wszystkie zagmatwane relacje, ale jest na granicy załamania nerwowego. Carrie wbrew rozkazom Quinna organizuje ryzykowną interwencję. Tymczasem Dana szuka pociechy u nieoczekiwanej osoby.
Kłamie dla Carrie. Kłamie dla Royi. I nadal okłamuje Jessicę. Brody próbuje podtrzymać wszystkie zagmatwane relacje, ale jest na granicy załamania nerwowego. Wbrew rozkazom Quinna Carry organizuje ryzykowną interwencję, by nie tracić Brody'ego, przez co oboje muszą stawić czoła swoim mieszanym emocjom. Podczas gdy Dana szuka pociechy u nieoczekiwanej osoby, jej ojciec staje twarzą w twarz z przeszłością.