Dzień dla rycerza
Zajmijcie miejsca w pierwszym rzędzie na tym wyprzedanym średniowiecznym turnieju. Wierny, choć niezdarny giermek Cedric zrobi wszystko, aby pomóc swojemu szlachetnemu panu sir Loinsteakowi w przygotowaniach do rycerskiego turnieju przeciwko broniącemu tytułu sir Cumference’owi. Lecz sir Loinsteak nie może wziąć udziału w wydarzeniu, a stery musi przejąć Cedric i przywdziać zbroję, aby zawalczyć o rękę księżniczki Esmereldy.