Dziewczyna i morze
Dziewczyna i morze to niezwykła, prawdziwa historia Trudy Ederle, pierwszej kobiety, która z powodzeniem przepłynęła wpław kanał La Manche. Dzięki niezłomnemu wsparciu starszej siostry i oddanych trenerów, przezwyciężyła przeciwności losu i niechęć patriarchalnego społeczeństwa. Stała się jedną z najlepszych pływaczek w drużynie olimpijskiej i dokonała czegoś niezwykłego – ukończyła 34-kilometrową podróż z Francji do Anglii.