And Justice For All
Beckett wraz z zespołem z dystryktu 12. badają sprawę morderstwa zagranicznego studenta.
Beckett wraz z zespołem z dystryktu 12. badają sprawę morderstwa zagranicznego studenta. Ponieważ znajomi ofiary nie chcą zeznawać, Castle udaje imigranta z francuskojęzycznej części Kanady, by odkryć prawdę o zamordowanym.