Narodziny Starboya
Stan przyprowadza supergwiazdę The Weeknd do domu Smithów, aby nauczyć Rogera, jak ważne jest dobre zachowanie i przestrzeganie zasad.
Stan przyprowadza supergwiazdę The Weeknd do domu Smithów, aby nauczyć Rogera, jak ważne jest dobre zachowanie i przestrzeganie zasad. The Weeknd szybko nawiązuje więź z rodziną, ale Roger odrzuca jego lekcje. Roger i The Weeknd postanawiają zamienić się miejscami – Roger zacznie wieść dzikie życie supergwiazdy, podczas gdy The Weeknd czeka spokojny żywot z rodziną Smith.