Eden
Reddick jasno dał do zrozumienia, że o faktycznej przyczynie śmierci Skinnera zawiadomi komendę i proponuje Holderowi układ – uniewinnienie w zamian za przysługę.
Reddick jasno dał do zrozumienia, że o faktycznej przyczynie śmierci Skinnera zawiadomi komendę i proponuje Holderowi układ – uniewinnienie w zamian za przysługę. Holder zdaje sobie sprawę, że musi wybrać – jeśli pozostanie lojalny względem Sary, to zawiedzie Caroline i dziecko. Również Sarę dręczy sumienie, a ciągłe napięcie odbija się na jej pracy. Wygląda na to, że zagrywka Reddicka działa. Sarah i Holder zaczynają skakać sobie do oczu. Czy wszystko to, przez co na przestrzeni lat razem przeszli, okaże się dostatecznie silne?