Kwestia Ego
Hulkowie udają się w kosmos, by walczyć z Ego, Żyjącą Planetą, która grozi, że rozerwie Ziemię na strzępy. Aby przetrwać, muszą poradzić sobie z drugim największym ego w galaktyce – Red Hulkiem.