A wszędzie miłość
Athena i zespół 118 spieszą na pomoc, kiedy oświadczyny tragicznie weszły w kolizję z napadem na bank, a potem kiedy panna młoda dosłownie utknęła po drodze do ołtarza. Athena rozmawia z ofiarą, aby pomóc jej przezwyciężyć rozpacz. Maddie bierze sprawy we własne ręce, kiedy u drzwi Bucka pojawia się niespodziewany gość.