Przebudzenie
Wesley odnajduje szamana, który potrafi „wydobyć” duszę Angela i zamknąć ją w butelce tak, aby dusza ta mogła powrócić do swojego właściciela, kiedy Angelus skończy rozprawiać się z Bestią.
Próbując znaleźć Bestię i przywrócić słońce, Wesley sprowadza mrocznego mistyka, by wydobył duszę Angela i uwolnił Angelusa, który, jak przepowiedziała Cordy, zawrze z demonem śmiertelny pakt.