Lot
Dramatyczna sytuacja zmusza lekarzy do walki nie tylko o swoje życie. Ben i Bailey podejmują ważną decyzję. Teddy otrzymuje intratną propozycję. Richard planuje kolację z rezydentami.
W obliczu dramatycznej sytuacji lekarze muszą walczyć o życie nie tylko swoje, ale również kolegów. Bailey i Ben podejmują decyzję dotyczącą ich związku. Teddy otrzymuje kuszącą propozycję zawodową. Richard planuje kolację z rezydentami.