Elton John: Koncert na żywo z Dodger Stadium
Elton John: Koncert na żywo z Dodger Stadium. Zapraszamy na wyjątkowe spotkanie z legendą estrady Eltonem Johnem podczas koncertu NA ŻYWO z Dodger Stadium kończącego trasę po USA Farewell Yellow Brick Road. Na scenie zobaczymy gości specjalnych i usłyszymy światowe hity z dorobku artysty. Tego wydarzenia nie można przegapić. Ten spektakularny koncert zobaczycie bez wychodzenia z domu.
Tego wydarzenia nie można przegapić. Elton John wystąpi znów na Dodger Stadium w Los Angeles, gdzie w 1975 r. zagrał dwa koncerty, które zgromadziły komplet publiki i ugruntowały jego status legendy muzyki. Kariera Eltona Johna zatoczyła pełne koło. Elton John: Koncert na żywo z Dodger Stadium to ostatni epicki występ artysty w ramach trasy po USA Farewell Yellow Brick Road.