Ciemna woda
Emma próbuje przekonać Aladyna, by współpracował z Jasmine, aby pomóc Agrabahowi, a Regina łączy siły ze Śnieżką i Davidem, by uwolnić Archiego od Zeleny. Tymczasem w przeszłości Hak zostaje porwany przez tajemniczego kapitana Nemo i przetrzymywany w niewoli na pokładzie łodzi podwodnej Nautilus.