W zdrowiu i w chorobie
Owen jest wewnętrznie rozdarty, kiedy jego brat Robert (w tej roli gościnnie Chad Lowe) prosi go o pomoc. Judd i Grace mają kryzys rodzinny. Kiedy T.K. i Carlos przygotowują się do ceremonii ślubnej, zdarza się tragedia.