Koleżeńskie przysługi
Załoga rusza na miejsce tragedii podczas wesela, a Grace pomaga seksualnej dominie oraz jej niewolnikowi w szokującej sytuacji. Tymczasem Owen i Gwyneth próbują określić charakter swojej relacji, a człowiek z przeszłości Marjan znów zjawia się w jej życiu.