Ete 96
Jest 15 sierpnia i jak co roku Paul i jego przyjaciele organizują wielki piknik na wyspie Callot. Jednak w tym roku grupa zostaje uwięziona przez przypływ i nikt nie jest zgodny co do tego, jak powinni postąpić. Napięcia narastają, gdy dorośli walczą o to, kto jest za to odpowiedzialny. Tymczasem Paul, zdenerwowany i rozdarty między dzieciństwem a dorosłością, odkrywa swoją tożsamość, zatapiając się w wyobraźni.