Expedition Amazon
Od lodowatych źródeł Amazonki po jej pływy, sięgające nawet Karaibów – zespoły naukowe National Geographic prowadzą przełomowe badania wzdłuż jej biegu, żeby lepiej zrozumieć ten jeden z kluczowych, a zarazem urzekających swoją magią zasobów naszej planety. Monitorują między innymi zdrowie rzecznych żółwi i delfinów oraz śledzą migracje niedźwiedzi andyjskich, licząc że uda się w porę znaleźć odpowiednie rozwiązania najpilniejszych problemów.