Feniks
Życie w apartamentowcu toczy się bez Elisea. Zambrano rozkoszuje się zwycięstwem, a Eliseo zaczyna pracę w warzywniaku na rogu. Pewnego ranka w piwnicy apartamentowca dochodzi do eksplozji, a lokatorzy stwierdzają, że wybuchł bojler. Camila biegnie po Elisea do warzywniaka, a ten dociera na miejsce, kiedy Paola jest w trakcie poszukiwań Thiaga. Okazuje się, że chłopiec jest w środku. Jeszcze przed przyjazdem straży pożarnej Eliseo wbiega do płonącego budynku i po paru minutach wychodzi z chłopcem na rękach. Lokatorzy okrzykują go bohaterem i postanawiają przywrócić go na stanowisko. W związku z tym Zambrano rezygnuje ze swej funkcji, którą przejmuje po nim Beba. Eliseo stawia serię żądań związanych z jego powrotem, ale lokatorzy na wszystko się zgadzają. W prywatnej rozmowie Eliseo wyznaje Bebie prawdę. W zmowie z Thiagiem i Camilą uszkodził bojler, by lokatorzy myśleli, że uratował chłopca i okrzyknęli go bohaterem. Beba patrzy na niego z niedowierzeniem, ale Eliseo mówi jej, że to tylko żart. Tyle że wcale tak nie jest. Na koniec Eliseo chwali Camilę i Thiaga za dobrze wykonaną robotę, pouczając ich jednocześnie, że to było złe. Eliseo wraca do pracy szczęśliwy i rozpromieniony.