Szczęście
Program telewizyjny, w którym występuje Yasemin, ma przerwę na reklamę. Ekin, która przysłuchuje się rozmowie Tanera i Yasemin zza kulis, kojarzy fakty i zdaje sobie sprawę, że to Yasemin jest tak naprawdę Łowcą. Kiedy przerwa się kończy, Yasemin i Taner stają w szranki w studio, grając ze sobą w grę karcianą. Mimo że Yasemin ma inne plany, Taner ginie w przerażającym wypadku podczas transmisji na żywo.