Feliz Navidad: Simpsonowie poznają Bocellich
W te święta Homer ma dla Marge zaskakujący prezent nad prezentami: niezapomniany występ gwiazdora włoskiej opery, Andrei Bocellego, w tercecie z jego dziećmi, Matteo i Virginią.