Fineasz i Ferb: Fretka kontra Wszechświat
Po kolejnej nieudanej próbie przyłapania swoich zakręconych braci przybita Fretka ma wrażenie, jakby wszechświat obrócił się przeciwko niej. Uprowadzona przez obcych trafia na odległą planetę, gdzie zostaje okrzyknięta wybawczynią. Czy odnajdzie tam wreszcie swoją Utopię? Tymczasem Fineasz i Ferb będą musieli przemierzyć galaktykę, by ocalić siostrę, przy okazji obnażając niecne plany obcych. Długo oczekiwany powrót ulubionych bohaterów w filmie „Fineasz i Ferb: Fretka kontra Wszechświat” – przygodzie pełnej humoru i wzruszeń.