Flicka 3: Najlepsi przyjaciele
Kiedy Toby podejmuje się zarządzania pensjonatem dla koni, przyprowadzając ze sobą Flickę, nastoletnia córka właściciela, Kelly, szybko buduje więź z dziką klaczą. Kelly, początkująca zawodniczka jeździecka, bardzo chciałaby ujeździć Flickę dla swojego zespołu do zawodów, lecz jej matka Lindy nie chce robić jej nadziei – stajnia może wkrótce zostać wystawiona na sprzedaż. W obliczu zbliżających się zawodów i kradnącego biznes konkurencyjnego trenera Toby wkracza do akcji, by wytrenować zespół Kelly i uratować stajnię.