Robisz sobie ze mnie żarty
Tajemnicze okoliczności śmierci badacza na Arktyce sprawiają, że Castle i Beckett udają się do siedziby CIA. Castle uważa, że zabójca robi sobie żarty ze śledczych.
Tajemnicze okoliczności śmierci badacza na Arktyce, który zginął podczas eksploracji koła podbiegunowego, sprawiają, że Castle i Beckett wychodzą z penthouse'u na Park Avenue i udają się do siedziby CIA. Ekscytacja Castle śledztwem szybko przeradza się we frustrację. Mężczyzna uważa, że zabójca, który wciąż wymyka się policji, robi sobie żarty ze śledczych.