Bow ma nową przyjaciółkę.
Bow ma nową przyjaciółkę, a Dre uważa, że przygarnęła kolejną "pokiereszowaną ptaszynę". Junior z pomocą Jacka urządza w pokoju siedzibę bractwa studenckiego, a Ruby i Diane zmawiają się przeciwko nim.