Siła pieniądza
Od prostego aktu wymiany po dzisiejszą globalną gospodarkę, znaczenie pieniędzy i nasze wartości zmieniają się w miarę postępu cywilizacji.
W społeczeństwie pełnym wytworów ludzkiej wynalazczości jest wynalazek, który góruje nad innymi: pieniądz. Od prostego aktu wymiany po dzisiejszą globalną gospodarkę, znaczenie pieniędzy i nasze wartości zmieniają się w miarę postępu cywilizacji. Jeśli współczesny pieniądz świadczy o nas, co z tego wynika? Aby poznać odpowiedź na to pytanie, prowadzący Jason Silva zabiera nas w podróż po historii handlu.