George prosto z drzewa 2
George prosto z drzewa 2 to kontynuacja hitowej komedii familijnej, która rozbawiła wszystkich do łez – nawet krytyków. George i jego żona Urszula cieszą się sielanką życia rodzinnego w samym sercu dżungli. Niestety lada moment ich świat stanie na głowie, bo Beatrice Stanhope, przebiegła teściowa George’a, nie zamierza dopuścić do tego, by jej córka i wnuk spędzili całe życie z niezdarnym Królem dżungli. Beatrice wraz z Lyle’em, byłym narzeczonym Urszuli, knują misterną intrygę, by nakłonić Urszulę do odejścia od George’a i zniszczyć jego dżunglę. Po tych zawirowaniach nasi bohaterowie – George, Małpa, Shep i Tuki Tuki trafiają do Las Vegas, by uratować Urszulę, a potem wspólnie ocalić dżunglę przed niszczycielskimi buldożerami Lyle’a.