Wyjęty spod prawa
Boyd wykorzystuje kontrakt od mafii w Detroit na Drew Thompsona, by zabrać się za swoich wrogów, zaś Raylan, prowadząc poszukiwania zaginionego kuriera narkotykowego, przesłuchuje przebywającego w więzieniu byłego szeryfa z Harlan.