Gifts of the Heart
Przypadkowe spotkanie Lucy z Tomem w nadmorskim miasteczku w Anglii prowadzi do miłości i w rezultacie małżeństwa. Pomimo doświadczenia wstrząsającej tragedii Lucy uświadamia sobie, że życie jest pełne tajemnic, a przeciwności losu wzbogacają człowieka emocjonalnie.