Glass
M. Night Shyamalan łączy światy dwóch kinowych hitów – „Niezniszczalny” i „Split” – w nowym, emocjonującym, komiksowym thrillerze. David Dunn (Bruce Willis) ściga Bestię (James McAvoy) w serii coraz bardziej dramatycznych starć, a tajemniczy Mr Glass (Samuel L. Jackson) skrywa sekrety, które odmienią ich życie na zawsze.
M. Night Shyamalan łączy światy dwóch autorskich filmów – „Niezniszczalny” i „Split” – w nowym, emocjonującym, komiksowym thrillerze. Po wydarzeniach z filmu „Split”, David Dunn (Bruce Willis) ściga nadludzkie wcielenie Kevina Wendella Crumba, znanego jako Bestia (James McAvoy), w serii coraz bardziej dramatycznych starć. Okazuje się, że w sprawę jest zamieszany tajemniczy Elijah Price (Samuel L. Jackson), znany również jako Mr Glass, skrywający sekrety, które odmienią życie bohaterów na zawsze. Emocje sięgną zenitu w tym fascynującym połączeniu dwóch światowych hitów Shyamalana.