Źródło utrzymania
Don King, świeżo upieczony singiel z nieograniczonym dostępem do dóbr świata, zachęca Mike’a do prowadzenia przesadnego stylu życia, co powoduje, że traci on tytuł na rzecz Bustera Douglasa w największym przewrocie w historii boksu.