Grosse Traum, Der
Film dokumentalny o młodych piłkarzach z akademii piłkarskiej Red Bull, którzy chcą zostać profesjonalistami. Kręcony w Salzburgu, Ghanie, Nowym Jorku, Brazylii i Lipsku. Widzowie zobaczą, co oni i ich otoczenie są gotowi zrobić, by spełnić swoje Wielkie Marzenie. Film z udziałem supergwiazd i mistrzów afrykańskiego futbolu.