Strażnicy Multiwersum
Legendy przywołują kilka mrożących krew w żyłach momentów z pierwszego sezonu serialu „A gdyby...?”, najbardziej zaskakującej produkcji studia Marvel, która eksploruje Multiwersum i niezliczone, zapierające dech w piersiach narracje, które ma do zaoferowania. Niech Obserwator będzie twoim przewodnikiem w tej zdumiewającej podróży, która obejmuje spotkanie ze słynnymi Strażnikami Multiwersum.
Wszyscy znamy te historie: są naprawdę legendarne, przekazywane z pokolenia na pokolenie. Kto nie pamięta klasycznej opowieści, w której Peggy Carter wzięła serum superżołnierza i przemieniła się w Kapitan Carter? A co z niezapomnianą historią, w której T'Challa stał się międzygalaktycznym bandytą znanym jako Star-Lord? Jeśli myślisz, że coś tu brzmi nie tak, masz rację. Te rzeczy rzeczywiście miały miejsce, ale nie w granicach wszechświata, z którym jesteśmy najbardziej zaznajomieni. Legendy przywołują kilka momentów z „A gdyby...?”, zaskakującej serii eksplorującej Multiwersum i niezliczone, zapierające dech w piersiach narracje, które ma do zaoferowania. Obserwator jest twoim przewodnikiem w tej zdumiewającej podróży, która obejmuje spotkanie ze Strażnikami Multiwersum.