Niebo i piekło
Po Wielkiej Katastrofie Japonia upadła. Kiruko podejmuje się zadania, by eskortować Maru do miejsca zwanego Niebem. Tymczasem za murem, w ośrodku pośród bujnej zieleni, mieszkają dzieci. Po otrzymaniu tajemniczej wiadomości Tokio zaczyna powątpiewać w otaczający go świat.