Herkules i weekend z rodzicami
W Akademii Prometeusza odbywa się weekend z rodzicami, a Herkules jest zachwycony. Nie może się doczekać, aby zaimponować wszystkim, kiedy przyjadą Zeus i Hera, ale ku jego zaskoczeniu, zamiast nich pojawią się skromni ziemscy rodzice. Skąd się dowiedzieli o tym wydarzeniu? Herkules wysłał zaproszenie do Zeusa. Zażenowany ich nieboskim wyglądem, Herkules mówi kilka krzywdzących rzeczy, które podsłuchują. Ladon (potworny syn Echidny) wkracza z impetem i rozwala wszystko, co staje mu na drodze, przez co Herkules nie ma kiedy przeprosić. Jak przystało na bohatera, ratuje sytuację z pomocą obu ojców (Zeusa i Amfitrjona), których miłość i wsparcie nie słabnie nawet, gdy zostają zranieni.