Po powrocie z wakacji i po premierze pamiętnego dokumentu o produkcji „Krainy Lodu”, Dzikie Koty chcą uspokoić emocje i wystawić w ramach zajęć spektakl „High School Musical 3: Ostatnia klasa”. Ale kiedy Disney ogłasza, że film „High School Musical 4: Spotkanie po latach” będzie kręcony w East High z nowymi młodymi gwiazdami i ekipą z trylogii, hollywoodzka drama przewraca życie bohaterów do góry nogami.