Wszyscy coś ukrywają.
Podczas gdy Conrad walczy z grupą nadmiernie agresywnych lekarzy w imieniu pacjenta cierpiącego na tajemniczą i chroniczną chorobę, musi również stawić czoła własnemu ojcu po tym, jak ten zjawia się niezapowiedziany w szpitalu. Gdy Mina robi wszystko, co może, by pomóc młodemu człowiekowi z jej dzielnicy, który niemal ją obrabował, Nic oferuje jej pomoc i przy okazji odkrywa sekret, który skrywała Mina. Podczas swojej nieobecności w szpitalu, Nic prosi Devona, by ten miał oko na Lily, co prowadzi do niesamowitego odkrycia oraz poddania w wątpliwość motywów dr Lane. Plany Renaty, których celem jest zatrudnienie uznanego chirurga z innego szpitala zostają pokrzyżowane z powodu sprzeciwów Bella.