Huellas Del Samurai, Las
Po wiekach milczenia grupa ludzi z nadmorskiego miasteczka Coria del Rio odkrywa, że jeden z kluczy do jego historii tkwi na odległych ziemiach na Wschodzie – w życiu samuraja poszukującego odkupienia.