Hyperion Heights
Henry opuszcza Storybrooke w poszukiwaniu własnej historii. Wiele lat później, w innym królestwie, spotyka niespokojnego Kopciuszka, zmieniając trajektorię swoich poszukiwań. Kiedy zła macocha Kopciuszka, Lady Tremaine, stanowi zagrożenie, Henry odkrywa, że podążanie za głosem serca będzie wymagało od niego dokonywania trudnych wyborów. Wiele lat później młoda Lucy znajduje w swoim domu w Seattle rozczarowanego Henry'ego, który jest zdeterminowany, by przypomniał sobie swoje prawdziwe ja, aby pokonać klątwę nękającą bajkowe postacie z Hyperion Heights.