Księżniczka Lodu / Dzień Śniegu
Pewien duch sprowadza śnieżycę na Brighton i tylko tata może ocalić miasto przed wieczną zimą. Jest Dzień Śniegu, ale nikt poza Molly nie chce go spędzić na zewnątrz.