Cały świat patrzy
Romantyczne wyczyny Michaela i Janet można zobaczyć w Internecie po tym, jak Jr dostał nowy sprzęt.
Chociaż Michael jest zdenerwowany, że Janet kupiła Juniorowi drogi sprzęt komputerowy bez konsultacji z nim. W końcu się pogodzą, a ich romantyczne wyczyny można zobaczyć w Internecie, bo nie wyłączają nowej kamerki internetowej Juniora.